Mina underbara följare:

lördag 3 mars 2012

DT-bidrag till Kort o Mania

Ny månad och nya utfodringar hos Kort o Mania *YAY
Denna gången vill vi se bidrag i vintage-stilen, en stil som jag verkligen älskar :)
Vi i DT-teamet är sponsrade av både Pretty Design med sina underbara klippark med vintagemotiv och KortHobby som har läckra charms till denna utfordringen.

Hoppas du blir sugen på att vara med!
De andra tjejerna i DT-teamet har också skapat underbara alster till #58

*******
Jag ligger efter lite med bloggningen, tillbringade dagen på IKEA igår och idag städar jag här hemma för ikväll kommer min svägerska med familj på middag. Har 2 julalster kvar att visa er som jag gjort till februari månadstävling hos Hjerteboden´s Juleblogg.

Kram Nelle

1 kommentar:

  1. Så jättefin! Superfint hur du satt alla blommorna i kanten på kortet och metallhörnen är väldigt fina =)
    Trevlig lördag!

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥